Category Advanced Novice

UFSF
Age: 12 - 13 years (born between 01/07/2008 - 30/06/2010)

Free Skating

3:00
Duration:
3 minutes

Добре збалансована довільна програма має містити:

Cтрибки
1T 1S 1Lo 1F 1Lz 1A 2T 2S 2Lo 2F 2Lz 2A 3T 3S 3Lo 3F 3Lz 3A

Максимум шість (6) стрибкових елементи:

  • один з яких має бути стрибок типу Аксель
  • дві (2) комбінації стрибків або одна (1) комбінація та одна (1) послідовність:
    • Одна з комбінацій чи послідовності може містити до трьох (3) стрибків, друга – до двох (2) стрибків
    • Послідовність складається з двох (2) чи трьох (2) стрибків будь якої кількості обертів, починаючи з будь-якого стрибка, за яким слідує Аксель з прямим переходом з дуги виїзду на дугу відриву на Акселі. Один повний оберт на льоду між стрибками (вільна нога можа торкатися льоду, але без переносу ваги) кваліфікується як послідовність.
    • Стрибки, виконані у послідовності отримують повну вартість за кожен стрибок.
  • Четверні стрибки не дозволені
  • Лише два потрійні стрибки можуть бути повторені у комбінації чи послідовності
  • Жоден одинарний, подвійний (включаючи подвійний Аксель) або потрійний стрибок не може бути повторений більше ніж два рази загалом
Обертання

Максимально два (2) обертання різної природи (абревіатури):

Кроки

Максимум одна (1) доріжка кроків, що покриває весь лід.

Компоненти

В програмі оцінюватимуться наступні компоненти:

  • Ковзання (Skating Skills)
  • Виступ (Performance)
  • Композиція (Composition)

Фактор множення для компонентів - 2.40.

Рівні

У всіх елементах, в яких наявні Рівні, будуть рахуватися лише features до рівня 3. Всі додаткові features не будуть додавати до рівня і будуть проігноровані Технічною Панеллю.

Бонуси

Фігуристи можуть отримати бонуси за стрибки. Для цього стрибки мають бути повністю докручені або недокручені на четверть (позначка 'q') і відповідати вимогам програми. Стрибки, за які даються бонуси, можуть бути виконані як сольні, так і в комбінації стрибків або послідовності стрибків. Стрибки, які Технічна панель ідентифікує як недокручені (<), занижені (<<), з невірного ребра (e), з падінням або як невірний елемент ( * ) не можуть отримувати бонуси.

Максимум три (3) бонуси можуть бути отримані

  • один за подвійний Аксель
  • і по одному бонусу за два різних потрійних стрибка

Бонуси призначаються першим трьом стрибкам, що підпадають під вимоги у порядку їх виконання.